Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie

26-220 Stąporków

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 114

Tel:(41) 37-41-082

E-mail: sekretariat@psp2staporkow.szkolnastrona.pl

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 25 kwietnia 2024

Zapytanie ofertowe na dożywianie uczniów w roku szkolnym 2018/2019.

                                                                                                                 Stąporków, dnia 13.08.2018 r.
PSP2.262.2.2018  
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w skali roku wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000,00 euro
Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
Ulica, nr: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 114
Kod, miejscowość: 26-220 Stąporków
Tel: 41/374 10 82
Fax: 41/374 10 82
NIP: 658-19-81-119
REGON: 000264058
e-mail sp2staporkow@op.pl 
godziny pracy:            pn. - pt. od 7:30 do 15:30
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie 
zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na usługę cateringową w zakresie dożywiania uczniów w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie w roku szkolnym 2018/2019
I.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych: zupa z wkładką mięsną i pieczywem oraz dodatkiem (owoc, batonik, jogurt itp.) i drugie danie z kompotem owocowym naprzemiennie - w dekadzie 5 x zupa i 5 x drugie danie dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
2. Zamawiający planuje, że:
 dziennie należy dostarczyć średnio 70 obiadów,
 w roku szkolnym 2018/2019 należy dostarczyć około 11 900 obiadów, tj. 70 obiadów x 170 dni.
3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów. O ostatecznej ilości zamawianych obiadów Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane dzieciom zgodnie z codziennym zapotrzebowaniem.
5. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 17.09.2018 r. do 14.06.2019 r.  od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – o godzinie 11:15. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
6. Wykonawca będzie dostarczał dekadowy jadłospis przygotowany na 10 dni (z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem), z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
8. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla uczniów w wieku 5-16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
9. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
• zupa: gramatura – ok. 350-450 ml
• pieczywo – 50 g
• drugie danie:
      sztuka mięsa / drób / ryby – 100 g
      kotlet mielony, pulpet, klops – 100 g
      ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 150 g
      surówka / warzywa gotowane – 150 g
      pierogi, naleśniki, krokiety itp. - 400 g 
      kompot – 200 ml
10. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
• jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw w ciągu 10 dni,
• w dekadzie musi być dostarczone, co najmniej 3 razy drugie danie mięsne lub rybne wraz z surówką,
• potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
• w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
• do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,
• zupy muszą być przygotowane na wywarze warzywno-mięsnym,
• ważna jest estetyka potraw i posiłków.
11. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
12. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków każdego dnia, przez okres 72 godzin w ilości 150 g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbko pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług (np. do sprawdzania wagi posiłku).
14. Transport posiłków musi odbywać się w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane tj. przy dostawie obiadu pełne wymieniane na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
15. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
 
16. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce).
17. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
 
18. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
WARUNEK
• stworzyć możliwości odpłatnego zakupu obiadów dla pozostałych uczniów i pracowników szkoły
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
II.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 17.09.2018 roku do 14.06.2019 roku, tj. w roku szkolnym 2018/2019, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki, o których Zamawiający poinformuje Wykonawcę zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego.
III.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Zapytanie ofertowe na dożywianie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie” do dnia 27.08.2018 r. do godz. 13:00 w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie lub wysłać pocztą  na ww. adres Zamawiającego. 
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą zakwalifikowane do postępowania ofertowego. 
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 27.08.2018 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego.
IV.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę cenową należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Wykonawca jest zobowiązany do określenia ceny jednostkowej posiłku brutto wyliczonej jako średnia cen jednostkowych brutto za zupę i za drugie danie.
Do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wybrana najtańsza oferta spełniająca wymogi określone w zapytaniu ofertowym.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Oświadczenie – załącznik nr 2
3. Doświadczenie zawodowe – załącznik nr 3
4. Wzór umowy – załącznik nr 4 (parafowany przez Wykonawcę)
Tylko oferta kompletna, zawierająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki, zostanie dopuszczona do oceny.
O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie mgr Joanna Bernat  tel. 41/374 10 82 lub 41/374 15 17.
Dyrektor
       mgr Joanna Bernat 
Załącznik nr 1 
….........................................   
     pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ  OFERTOWY
na wykonanie usługi cateringowej w zakresie dożywiania uczniów w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie
STRONA ZAMAWIAJĄCA
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 114, 26-220 Stąporków
Pełna nazwa Wykonawcy: ….................................................................................................................
…............................................................................................................................................................
Dokładny adres: ….................................................................................................................................
Telefon: …........................................
Faks: ….............................................
NIP …...............................................
e-mail: …..........................................
REGON …........................................
Imię i nazwisko oraz tel. osoby do kontaktu: …....................................................................................
• Deklarujemy wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym znak: …...................... z dnia ….............. w terminie od ….......................  do ….............................
• Oferujemy wykonanie przedmiotowego zadania za cenę obliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, według poniższych cen jednostkowych:
Lp. Rodzaj posiłku Cena jednostkowa posiłku /brutto/
1. Zupa + pieczywo + dodatek …........................... zł / za 1 posiłek
2. Drugie danie + kompot …........................... zł / za 1 posiłek
Cena oferowana – średnia cena posiłku (wynikająca z pkt 1 i pkt 2) …........................... zł / za 1 posiłek
 Oświadczam, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy  z Zamawiającym na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.
 Oświadczam, że zdobyłem(-am) konieczne informacje do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia.
…................................., dn. ….....................                               ….......................................................
     (pieczęć i podpis Wykonawcy) 
Załącznik nr 2 
Nazwa Wykonawcy
........................................................................................................
........................................................................................................
Adres: .............................................................................................
OŚWIADCZENIE
          W związku z ubieganiem się o wykonanie zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 13.08.2018 r. w postępowaniu zgodnym z zasadą konkurencyjności na usługę „Dożywianie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie”, oświadczam, że:
1. Posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadam dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.
3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 Kodeksu Karnego.
…......................................., dnia …....................                  .…..........................................................
      (czytelny podpis)
 
Załącznik nr 3 
Nazwa Wykonawcy
........................................................................................................
........................................................................................................
Adres: .............................................................................................
DOŚWIADCZENIE  ZAWODOWE
          W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zostały wykonane następujące zamówienia:
Lp. Nazwa zamówienia Przedmiotowy zakres usług Wartość (brutto) Data wykonania (rozpoczęcia                i zakończenia) Zamawiający                (nazwa i adres)
1.
2.
3.
4.
…......................................., dnia …....................                  .…..........................................................
      (czytelny podpis)
Załącznik nr 4
                                                                            PROJEKT  UMOWY
                                                                           UMOWA NR ….............................                                                                                                                                             zawarta w dniu …...........................  roku pomiędzy 
Gminą Stąporków, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A,  26- 220 Stąporków  
NIP: 6581872086, reprezentowaną przez Joannę Bernat  –  Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie na podstawie pełnomocnictwa OR 0052.21.2017 z dnia 06.09.2017 r.” zwaną dalej ,,Zamawiającym" z jednej strony
a
…..........................................................................................................................................
NIP: ….........................................................................
reprezentowanym przez:
…..........................................................................................................................................
zwanym dalej „Wykonawcą” z drugiej strony 
została   zawarta   umowa   w   sprawie   dożywiania  uczniów w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie o następującej treści:
§ 1.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi dożywiania uczniów 
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, stanowiącym integralną część niniejszej umowy.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
§ 2.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych: zupa z wkładką mięsną i pieczywem oraz dodatkiem (owoc, batonik, jogurt itp.) i drugie danie z kompotem owocowym naprzemiennie - w dekadzie 5 x zupa i 5 x drugie danie dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
2. Zamawiający planuje, że:
• dziennie należy dostarczyć średnio 70 obiadów,
• w roku szkolnym 2018/2019 należy dostarczyć około 11 900 obiadów, tj. 70 obiadów x 170 dni.
3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów. O ostatecznej ilości zamawianych obiadów Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane dzieciom zgodnie z codziennym zapotrzebowaniem.
5. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 17.09.2018 r. do 14.06.2019 r.  od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – o godzinie 11:15. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
6. Wykonawca będzie dostarczał dekadowy jadłospis przygotowany na 10 dni (z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem), z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
8. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla uczniów w wieku 5-16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
9. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
• zupa: gramatura – ok. 350-450 ml
• pieczywo – 50 g
• drugie danie:
      sztuka mięsa / drób / ryby – 100 g
      kotlet mielony, pulpet, klops – 100 g
      ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 150 g
      surówka / warzywa gotowane – 150 g
      pierogi, naleśniki, krokiety itp. - 400 g 
      kompot – 200 ml
10. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
• jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw w ciągu 10 dni,
• w dekadzie musi być dostarczone, co najmniej 3 razy drugie danie mięsne lub rybne wraz z surówką,
• potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
• w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
• do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,
• zupy muszą być przygotowane na wywarze warzywno-mięsnym,
• ważna jest estetyka potraw i posiłków.
11. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
12. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków każdego dnia, przez okres 72 godzin w ilości 150 g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbko pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług (np. do sprawdzania wagi posiłku).
14. Transport posiłków musi odbywać się w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane tj. przy dostawie obiadu pełne wymieniane na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
15. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
16. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce).
17. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
18. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
§ 3.
1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do świadczenia usług objętych przedmiotem umowy także dla chętnych uczniów i pracowników szkoły.
2. Cena posiłku nie może przekroczyć ceny jednostkowej posiłku określonej w § 4 ust. 1 umowy.
3. Wykonawca  nie może bez zgody Zamawiającego świadczyć usługi gastronomicznej na rzecz osób trzecich.
     § 4.
1. Strony uzgadniają jednostkową cenę posiłku, w wysokości …............... zł brutto  (słownie: …....................................................................................................................................).
2. Cena jednostkowa, o której mowa w ust. 1 nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. 
      § 5.
1. Strony ustalają, że rozliczanie usług, o których mowa w § 1 odbywać się będzie w okresach miesięcznych.
2. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy dla usług stanowi iloczyn liczby wydanych posiłków w danym miesiącu i zaoferowanej ceny jednostkowej określonej w § 4 ust. 1.
3. Liczba i rodzaj posiłków ustalana będzie przez jednostkę organizacyjną Zamawiającego, 
w zależności od sytuacji finansowej w danym roku budżetowym, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 miesiąc przed zmianą.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przygotowywanych posiłków, w stosunku do szacunkowej liczby, o której mowa w zapytaniu ofertowym , z zastrzeżeniem, że liczba ta w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania Zamawiającemu jadłospisu posiłków .
6. Wykonawca będzie ustalał jadłospis w oparciu o założenia zawarte w zapytaniu ofertowym.
§ 6.
1. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę według poniższego wzoru:
Nabywca:
Gmina Stąporków
ul. Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków
NIP: 6581872086
Odbiorca:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 114, 26-220 Stąporków
2. Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1 płatne będzie miesięcznie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej  faktury.
§ 7.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli   i   badań   sprawdzających   jakość przygotowywanych   posiłków,   pod   względem kaloryczności, gramatury, temperatury, zgodności z ustalonym jadłospisem, itp.
2. Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o terminie kontroli.
3. Z przeprowadzonej kontroli zostanie sporządzony protokół, który Zamawiający udostępni Wykonawcy na jego prośbę.
§ 8.
1. Umowę zawarto na czas określony tj. od 17.09.2018 r. do 14.06.2019 r.
2. Strony ustalają miesięczny okres wypowiedzenia niniejszej umowy.
3. Umowa niniejsza może ulec rozwiązaniu bez zachowania terminu wypowiedzenia, o którym
mowa w ust. 2 w następujących wypadkach:
• zasadnych co najmniej dwóch skarg osób korzystających z usług Wykonawcy, które zostaną uznane przez Zamawiającego za zasadne,
• naruszenia przez Wykonawcę zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,
• uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli, 
• stwierdzenie przez Zamawiającego, że Wykonawca nie wykonuje rzetelnie swoich obowiązków,  a w szczególności stwierdzenia, że Wykonawca przygotowuje posiłki niezgodnie z ustalonym jadłospisem, posiłki mają za małą gramaturę, itp.
§ 9.
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowane przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku gdy Strony nie dojdą do porozumienia, ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony podają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
             ZAMAWIAJĄCY:                                                                                         WYKONAWCA:

Metryczka

Wytworzono:2018-08-13 00:00przez: Wojciech Ćwik
Opublikowano:2018-08-13 00:00przez: Wojciech Ćwik
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
Odwiedziny:1294

  • Brak wpisów.