Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie

26-220 Stąporków

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 114

Tel:(41) 37-41-082

E-mail: sekretariat@psp2staporkow.szkolnastrona.pl

Przejdź do strony głównej

Piątek, 19 kwietnia 2024

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na usługę cateringową w zakresie dożywiania uczniów w ZSP w Stąporkowie

Stąporków, dnia 08.08.2016 r.

ZSP.262.4.2016                                                        

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w skali roku wyrażoną               w złotych równowartość kwoty 30 000,00 euro

 

Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa:                       Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie

Ulica, nr:                    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 114

Kod, miejscowość:    26-220 Stąporków

Tel:                             41/37-41-517

Fax:                            41/37-41-515

NIP:                            658-19-81-119

REGON:                     292894755

e-mail                                     sp2staporkow@op.pl

godziny pracy:            pn. - pt. od 7:30 do 15:30

Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie

zwraca się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na usługę cateringową                                                 w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkół Publicznych w Stąporkowie

 

  1. I.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych (zupa lub drugie danie) dla uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie, tj. Szkoły Podstawowej Nr 2                       i Gimnazjum.
  1. Zamawiający planuje, że:
  • dziennie należy dostarczyć średnio 70 obiadów,
  • w roku szkolnym szkolnym 2016/2017 należy dostarczyć około 12 250 obiadów, tj. 70 obiadów x 175 dni.
  1. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów                   do 20%. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane dzieciom zgodnie z codziennym zapotrzebowaniem.
  1. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 12.09.2016 r. do 23.06.2017 r.  od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – o godzinie 11:15. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
  1. Wykonawca będzie dostarczał dekadowy jadłospis przygotowany na 10 dni (z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem), z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
  1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane                      w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
  1. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla uczniów w wieku 6-13 lat (szkoła podstawowa)                       i uczniów w wieku 14-16 lat (gimnazjum). Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
  1. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
  • w dekadzie Wykonawca będzie przygotowywał: 5 x zupę i 5 x drugie danie,
  • zupa: gramatura – ok. 350-450 ml
  • pieczywo – 50 g
  • drugie danie:

                  sztuka mięsa / drób / ryby – 100 g

                  kotlet mielony, pulpet, klops – 100 g

                  ziemniaki, kasza, ryż, makaron – 150 g

                  surówka / warzywa gotowane – 150 g

                  pierogi, naleśniki, krokiety itp. - 400 g

                  kompot – 200 ml

  1. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
  • jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw w ciągu 2 tygodni,
  • w dekadzie musi być dostarczone, co najmniej 3 razy drugie danie mięsne lub rybne wraz z surówką,
  • potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
  • w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
  • do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,
  • zupy muszą być przygotowane na wywarze warzywno-mięsnym,
  • ważna jest estetyka potraw i posiłków.
  1. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
  1. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych                 i dostarczonych posiłków każdego dnia, przez okres 72 godzin w ilości 150 g,                               z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbko pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług (np. do sprawdzania wagi posiłku).
  1. Transport posiłków musi odbywać się w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane tj. przy dostawie obiadu pełne wymieniane na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
  1. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
  1. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, kubki, sztućce).
  1. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
  1. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.

WARUNEK

  • stworzyć możliwości odpłatnego zakupu obiadów dla pozostałych uczniów i nauczycieli

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

  1. II.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 12.09.2016 roku do 23.06.2017 roku, tj. w roku szkolnym 2016/2017, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki, o których Zamawiający poinformuje Wykonawcę zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego.

  1. III.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Zapytanie ofertowe na dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie do dnia 17.08.2016 r. do godz. 14:00                    w sekretariacie ZSP Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie lub wysłać pocztą  na ww. adres Zamawiającego.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą zakwalifikowane do postępowania ofertowego.

Otwarcie ofert odbędzie się dnia 18.08.2016 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

  1. IV.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Ofertę cenową należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1                      do zapytania ofertowego.

Wykonawca jest zobowiązany do określenia ceny jednostkowej posiłku brutto wyliczonej                     jako średnia cen jednostkowych brutto za zupę i za drugie danie.

Do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wybrana najtańsza oferta spełniająca wymogi określone w zapytaniu ofertowym.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie – załącznik nr 2
  3. Doświadczenie zawodowe – załącznik nr 3
  4. Wzór umowy – załącznik nr 4 (parafowany przez Wykonawcę)

Tylko oferta kompletna, zawierająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki, zostanie dopuszczona do oceny.

O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.

Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie mgr Joanna Bernat  tel. 41/374-15-17 lub 41/374-10-82.

                                                                                                                             Dyrektor

                                                                                                                             mgr Joanna Bernat

Metryczka

Wytworzono:2016-08-09 00:00przez: Wojciech Ćwik
Opublikowano:2016-08-09 00:00przez: Wojciech Ćwik
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
Odwiedziny:662

  • Brak wpisów.