Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie

26-220 Stąporków

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 114

Tel:(41) 37-41-082

E-mail: sekretariat@psp2staporkow.szkolnastrona.pl

Przejdź do strony głównej

Poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Zapytanie ofertowe - posiłki 2013

Zapytanie ofertowe - posiłki 2013

Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie

 ul. Piłsudskiego 114

26- 220 Stąporków

tel./fax (0-41) 37 41 517, www.zspstaporkow.szkolnastrona.pl/bip

 

Nr sprawy: ZSP.271.4.2012.                        Stąporków, dnia 10.12.2012 rok

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej w skali roku wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000,00 euro .

"Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publicznych
w Stąporkowie

 

 

NAZWA  I  ADRES   ZAMAWIAJĄCEGO

Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie

ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków   

tel./fax (0-41) 37 41 517,

godziny pracy: pn. - pt. od 7.30 do 15.30,

NIP: 658-198-11-19,

 

zwraca się z zapytaniem ofertowym w zakresie niżej określonego przedmiotu zamówienia.

 

ROZDZIAŁ 1. OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Zespole Szkół Publicznych
    w Stąporkowie  tj. w Szkole Podstawowej Nr 2 i w Gimnazjum .

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu
i dostarczeniu  - na potrzeby stołówki szkolnej – gorącego posiłku jednodaniowego; zupa lub drugie danie .

Zamawiający planuje, że:

  • dziennie należy dostarczyć 60 obiadów
  • w roku 2013 należy dostarczyć około 6180 obiadów,  tj.60 obiadów   x103 dni

Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów
do 20 %

Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.

Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia

07.01.2013r. do 27.06.2013r.

W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.

Wykonawca dostarczał będzie co 10 dni, dekadowy jadłospis z podaniem składników wagowych ( gramatury ) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.

Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami prawa.

Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie
z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie
z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.

Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:

  • w dekadzie Wykonawca będzie przygotowywał: 5 x zupa i 5 x drugie danie,
  • zupa: gramatura ok. 350 ml,
  • chleb
  • drugie danie:

­            sztuka mięsa/ryby –80 gram;

­            klops, kotlet mielony, pulpet  -100 gram;

­            surówka/ warzywa gotowane –150 gram;

­            skrobia –150 gram;

­            kompot – 250 ml.

Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:

  • jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym   tygodniu,
  • potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonym, z ograniczona ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
  • w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
  • do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli,
  • ważna jest estetyka potraw i posiłków.

Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.

Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem z normami HACCAP.

Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych
i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin w ilość 150g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.

Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.

Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane – przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.

Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcą na jego koszt.

Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce).

Zamawiający przyjmuje na siebie wszelki sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.

Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.

WARUNEK

  • stworzyć możliwości odpłatnego zakupu obiadów dla pozostałych uczniów i nauczycieli.
  1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 2  do zapytania ofertowego .

 

 

ROZDZIAŁ 2. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV):

55.52.31.00-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55.52.40.00-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół

 

ROZDZIAŁ 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dożywianie uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 07.01.2013 roku do 27.06.2013 roku, tj. w roku szkolnym 2012/2013, z uwzględnieniem przerw
w nauce  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego .

ROZDZIAŁ 4.   OPIS SPOSOBU  PRZYGOTOWANIA   OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz niżej wymienione dokumenty:
  5. Oferty należy składać w nieprzejrzystych opakowaniach.
  6. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana i opisana w następujący sposób:

Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków

tel./fax (0-41) 37 41 517,

 

Zapytanie ofertowe na

"Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie

Nie otwierać przed dniem: (wpisać datę i godzinę otwarcia ofert,

zgodną z  zapytaniem ofertowym

ROZDZIAŁ 5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Oferty należy składać na adres: Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków  sekretariat, nie później niż do dnia 17.12.2012 r. do godz. 10:00.
  2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.12.2012 r. o godz. 10:30 w  Zespole Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków
  3. Zmiana lub wycofanie oferty.

3.1.  W dowolnym momencie przed upływem terminu składania ofert każdy Wykonawca może

zmienić lub wycofać swoją ofertę.

3.2.    Oferta zamienna musi być złożona według takich samych wymagań jak składana

oferta podstawowa w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.

3.2.    Oferta wycofana jw. z dopiskiem „WYCOFANIE”.

3.3.  Koperty oznaczone napisem „WYCOFANIE” będą otwierane w pierwszej kolejności i po

stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożoną ofertą, koperty wewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane.

ROZDZIAŁ 6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA O
ŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1.   W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje  Zamawiający i Wykonawcy przekazują:

1.1 pisemnie na adres – Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 114

26- 220 Stąporków ,

faksem  – numer faksu: tel./fax (0-41) 37 41 517.

  1. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania.
  2. 3.      Osobami wskazaną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami są: mgr Teresa Łyczek dyrektor  Zespołu  Szkół Publicznych w Stąporkowie.

ROZDZIAŁ 7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.   Cenę ofertową należy podać w PLN, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową Wykonawcy, jak i wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia,
w szczególności koszty:

1.1.Przygotowanie i  dostarczenia,

1.2.Cena ofertowa zostanie wyliczona przez Wykonawcę jako suma cen jednostkowych

posiłków, określonych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego .

1.3.Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu

umowy.

1.4.W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku

podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów
i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

 

ROZDZIAŁ 8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny.
    1. Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej prze Wykonawcę na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 .
    2. Ilośc punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

W = Cmin. / Cof. x 100

W współczynnik oceny oferty, liczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku Cmin najniższa cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert Cof cena brutto ocenianej oferty

  1. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.
    1. Jeżeli nie będzie można dokonać wybory oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy
      w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niz zaoferowane w złożonych ofertach.
    2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione
      w niniejszego zapytania o cenę  oraz otrzyma największą ilośc punktów wyliczona zgodnie ze wzorem określonym w pkt. 3.
    3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznanym ofertom w kryterium oceny ofert,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

(pieczątka Wykonawcy)

FORMULARZ OFERTOWY

Zespół Szkół Publicznych w Stąporkowie

ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków   

tel./fax (0-41) 37 41 517,

Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego :

"Dożywianie uczniów w Zespole Szkół Publicznych w Stąporkowie  tj. w  Szkole Podstawowej Nr 2 i w Gimnazjum .

/Pełna nazwa i adres Wykonawcy/

.................................................................................................................................................

ul. . ......................................  nr .......  w ...............................................  kod

tel./fax .........................................  NIP .................................  REGON

Adres do korespondencji:

.................................................................................................................................................

Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym (imię i nazwisko, tel/fax):

.................................................................................................................................................

SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Zapytaniem Ofertowym .

OFERUJEMY wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ofertową (suma cen jednostkowych poz. 1 – 3), obliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, według poniższych cen jednostkowych:

UWAGA! Ceny muszą być podane brutto (VAT 8 % PKWiU ex. 56.29.20)

Lp.

Rodzaj posiłku *

Cena jednostkowa posiłku   (brutto)

1.

Zupa + pieczywo

.................................................................  zł/za   1 posiłek

2.

Drugie danie + kompot

.................................................................  zł/za   1 posiłek

Cena ofertowa -   średnia cena posiłku

....................................................................................... zł

ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie od 07.01.2013 r. do 27.06.2013 r.

ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ w przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą i przyznania nam zamówienia do podpisania bez zmian umowy w formie zgodnej ze wzorem umowy  w terminie i miejscu wskazanym przez

Zamawiającego.

OŚWIADCZAMY, że zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia.

SKŁADAMY NINIEJSZĄ OFERTĘ we własnym imieniu / wspólnie * .

*   niepotrzebne skreślić


dnia ..........................


                                                                                       (podpis pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy)



                             UMOWA             (wzór)

zawarta w dniu  ……………2012 roku pomiędzy Zespołem  Szkół Publicznych
w Stąporkowie

ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków    NIP: 658-198-11-19,

reprezentowanym  przez :

mgr Teresę Łyczek  –  dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Stąporkowie

zwaną dalej ,,Zamawiającym"

z jednej strony oraz

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

reprezentowanego przez

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanego dalej ,,Wykonawcą" z drugiej strony

została zawarta umowa w sprawie ……………….. o następującej treści:             

§1

1      Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi dożywiania uczniów
w Zespole Szkół Publicznych:  gimnazjum i szkole podstawowej nr 2 w Stąporkowie, zgodnie
z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym  stanowiącym  integralną część niniejszej umowy.

2      Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

§2

  1. Przedmiotem zamówieni a jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu
    i dostarczeniu  - na potrzeby stołówki szkolnej – gorącego posiłku jednodaniowego; zupa lub drugie danie .
  2. Zamawiający planuje, że:
  • dziennie należy dostarczyć 70 obiadów
  • w roku 2012 należy dostarczyć około 5530 obiadów,  tj. 70 obiadów   x 79  dni.
  1. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów do 20 % Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
  2. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 03.09.2012r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – o godzinie 11:15. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie co 10 dni, dekadowy jadłospis z podaniem składników wagowych ( gramatury ) potraw – do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami   i przepisami prawa.
  3. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
  4. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
  • w dekadzie Wykonawca będzie przygotowywał: 5 x zupa i 5 x drugie danie,
  • zupa: gramatura ok. 350 ml,
  • chleb
  • drugie danie:

- sztuka mięsa/ryby –80 gram

- klops, kotlet mielony, pulpet  -100 gram

- surówka/ warzywa gotowane –150 gram

- skrobia –150 gram

- kompot – 250 ml.

  1. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
  • jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym   tygodniu,
  • potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonym, z ograniczona ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
  • w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
  • do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw
    i owoców, w tym nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli,
  • ważna jest estetyka potraw i posiłków.
  1. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem z normami HACCAP.
  3. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych 
    i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin w ilość 150g, z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
  5. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane – przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste), środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
  6. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcą na jego koszt.
  7. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce).
  8. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelki sprawy organizacyjne związane
    z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
  9. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.

§ 3

  1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do świadczenia usług objętych przedmiotem umowy także dla chętnych uczniów i nauczycieli .
  2. Cena posiłku nie może przekroczyć cen jednostkowych posiłków określonych w § 5 ust. 1 umowy.
    1. Wykonawca  nie może bez zgody Zamawiającego świadczyć usługi gastronomiczne na rzecz osób trzecich.

§4

1.   Strony uzgadniają jednostkowe ceny posiłków, zgodnie z ofertą Wykonawcy, która stanowi
integralną część niniejszej umowy na:

1)             Cena zupy wraz z pieczywem: ..........................  zł

2)             Cena drugiego dania + kompot: .........................  zł

  1. Ceny jednostkowe, o których mowa w ust. 1 nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
  2. W przypadku ustawowej zmiany podatku VAT na usługi objęte niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wynikającej ze zmiany tego podatku.
  3. Zmiany, o których mowa w ust.  4 zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy.

§ 5

  1. Strony ustalają, że rozliczanie usług, o których mowa w § 1 odbywać się będzie w okresach miesięcznych.
  2. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonaną usługę stanowi iloczyn uśrednionej  ceny posiłków § 4, ust. 1 pkt. 1 i 2, tj. ...............zł brutto przez liczbę wydanych posiłków w danym miesiącu.
  3. Liczba i rodzaj posiłków ustalana będzie przez jednostkę organizacyjną Zamawiającego,
    w zależności od sytuacji finansowej w danym roku budżetowym, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 miesiąc przed zmianą.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przygotowywanych posiłków, w stosunku do szacunkowej liczby, o której mowa w zapytaniu ofertowym , z zastrzeżeniem, że liczba ta w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu do 20 %.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania Zamawiającemu jadłospisu posiłków .
  6. Wykonawca będzie ustalał jadłospisy w oparciu o założenia zawarte w  Zapytaniu Ofertowym .

 

§ 6

  1. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę na jednostkę organizacyjną Zamawiającego: Zespołem  Szkół Publicznych w Stąporkowie  ul. Piłsudskiego 114   26- 220 Stąporków    NIP: 658-198-11-19,
  2. Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1 płatne będzie miesięcznie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej  faktury.

§7

1.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)            kontroli   i   badań   sprawdzających   jakość   przygotowywanych   posiłków,   pod   względem kaloryczności, gramatury, temperatury, zgodności z ustalonym jadłospisem, itp.

  1. Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy o terminie kontroli.
    1. Z przeprowadzonej kontroli zostanie sporządzony protokół, który Zamawiający udostępni Wykonawcy na jego prośbę.

§ 8

  1. Umowę zawarto na czas określony tj. od 07.01.2013r. do 27.06.2013r
    1. Strony ustalają miesięczny okres wypowiedzenia niniejszej umowy.
      1. Umowa niniejsza może ulec rozwiązania bez zachowania terminów wypowiedzenia, o których mowa w ust. 3 w następujących wypadkach:

1)             zasadnych co najmniej dwóch skarg osób korzystających z usług Wykonawcy, które zostaną uznane przez Zamawiającego za zasadne,

2)             naruszenia przez Wykonawcę zapisów zawartych w Zapytaniu Ofertowym ,

3)             uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli,

4)             stwierdzenie przez Zamawiającego, że Wykonawca nie wykonuje rzetelnie swoich obowiązków, a w szczególności stwierdzenia, że Wykonawca przygotowuje posiłki niezgodnie z ustalonym jadłospisem, posiłki nie są odpowiednio kaloryczne, itp.

§ 9

  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowane przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. W przypadku gdy Strony nie dojdą do porozumienia, ewentualne spory związane z realizacją niniejszej umowy Strony podają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
  3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

§10

Integralna część niniejszej umowy stanowi oferta wraz z Zapytaniem Ofertowy..

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                                                                                                                                       WYKONAWCA:

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2013-06-10 00:00przez: Wojciech Ćwik
Opublikowano:2013-06-10 00:00przez: Wojciech Ćwik
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
Odwiedziny:2491

  • Brak wpisów.